|
Масиви
[ Скачать с сервера (173.2 Kb)
]
| 26.11.2009, 13:43 |
Масиви
Завдання 1. Агрегація даних про продажі Уявіть собі великий магазин побутової техніки з великою кількістю продавців. В компанії за допомогою простої бази даних ведеться облік об'єму продажів товарів, реалізованих кожним продавцем. Ця база даних має вигляд, як показано на рис.1. Індивідуальні продажі доповнити більше 40 записів. У фірмі час від часу відбувається оновлення штату співробітників. Список в стовпці А містить ключові дані, і його значення завжди відображаються в алфавітному порядку. В стовпці В вказуються відповідні коди карток соціального страхування співробітників. Дані про об'єми продажів в стовпцях D і F відсортовані по даті. Крім того, деякі відомості вказані для співробітників, які більше не працюють в компанії. Тому окремі коди карток соціального страхування в стовпці D не мають відповідних записів в стовпці В. Створити процедуру, яка буде заповнювати стовпці Н і I відомостями про сумарні об'єми продажів кожного продавця, що працює в компанії. Уважно продумайте, які масиви краще використовувати і які методи управління ними максимально ефективно дозволять виконати поставлену задачу.
Завдання 2. Пошук ціни Здійснити пошук ціни на товари, використовуючи таблицю рис.2, що містить таблицю кодів товарів і цін на товари. Необхідно написати процедуру, яка запитує у користувача код товару, після чого здійснюється пошук товару в таблиці. Якщо код знайдений, відображається відповідне повідомлення, наприклад: «Товар з кодом 73013 коштує 49,95». Якщо код не знайдений, то отримаємо повідомлення : «Товар з таким кодом відсутній».
|
Категория: Системи підтримки прийняття рішень | Добавил: kibernetuku
|
Просмотров: 977 | Загрузок: 216
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
Рекомендуємо:
|
|
|
Тут може бути розміщена і Ваша реклама
|
|