П`ятниця, 17.05.2024, 15:19
Кібернетика
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню
Категории раздела
Моделювання економіки [4]
Дослідження операцій [0]
Вища математика [1]
Математичні методи економічного аналізу [1]
Економічна динаміка [2]
Вища школа і болонський процес [1]
Системи обробки економічної інформації [6]
Економічна кібернетика [1]
Експертні системи [2]
Моделі та структури даних [1]
Прогнозування соціально-економічних процесів [2]
Системи підтримки прийняття рішень [4]
Математична економіка [1]
Технологія розробки та програмування інформаційних систем [7]
Імітаційне моделювання [2]
Економічний ризик [5]
Бази даних [4]
Менеджмент [1]
Главная » Файлы » Економічний ризик

Застосування критеріїв прийняття рішеньу різних інформаційних ситуаціях
[ Скачать с сервера (271.5 Kb) ] 27.12.2007, 00:15
Завдання 1
При переході на виробництво нових видів продукції є можливі 5 варіантів рішень:  . Кожному з них відповідає певний вид випуску чи їх комбінація.
Рішення залежить від обставин (стану економічного середовища), наприклад, від ступеня забезпечення виробництва матеріальними ресурсами. Ступінь забезпечення (стан середовища) наперед невідомий, і може бути, наприклад, трьох варіантів 
У цій ситуації необхідно зробити вибір, котрий був би оптимальним для підприємства. Кожній парі, що залежить від стану середовища та варіанту рішення відповідає значення функціоналу оцінювання, тобто деякий виграш, що характеризує відносну величину результатів дій (прибуток, обсяг реалізації тощо)
Побудувати матрицю ризику виробництва нових видів продукції.
Завдання 2
Використовуючи вихідні умови задачі 1, врахувавши, що вектор розподілу ймовірності станів економічного середовища  , визначити оптимальну чисту стратегію, використовуючи критерій Байєса:
    а ) для матриці  ;
    б ) для матриці невикористаних можливостей (ризиків)
Завдання 3
Використовуючи вихідні умови задачі 1, визначити оптимальну чисту стратегію, використовуючи:
а) модальний критерій;
б) критерій Бернуллі – Лапласа;
в) критерій Вальда.
Завдання 4
Фруктовий дилер скуповує у селян малину по 20$ за кошик і продає у місті по 30$. Протягом кожного з 40 днів «малинового сезону» він продавав різну кількість кошиків. Це обумовлено випадковістю попиту на цей товар.
Дилер помітив, що попит обсягом 4 кошики спостерігався 4 дні, 5 кошиків — 8 днів, 6 — 16 днів, 7 — 10, 8 — 2 дні.
Визначити оптимальний (з позиції отримання прибутку) вибір кількості кошиків, які повинен закуповувати дилер щодня, використовуючи наступні критерії:
а) критерій Байєса;
б) модальний критерій;
в) критерій Бернуллі – Лапласа;
г) критерій Вальда.
Завдання 5
Очікуваний квартальний прибуток підприємства за умови продовження ним роботи у традиційному режимі складе 125 тис.грн. – якщо не з’являться конкуренти, 90 тис.грн. – якщо конкуренція посилиться і 70 тис.грн. – якщо конкуренція значно посилиться. За умови активізації підприємством рекламної діяльності прибуток становитиме 120 тис.грн. без конкурентів, 95 тис.грн. за умов посилення конкуренції та 80тис.грн. за умов значного посилення конкуренції. Вибрати найкращий з альтернативних варіантів політики підприємства (за критеріями Вальда і домінуючого результату).
Категория: Економічний ризик | Добавил: radukal
Просмотров: 1874 | Загрузок: 364
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Наша кнопка


Рекомендуємо:
Тут може бути розміщена і Ваша реклама
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz